Aj keď Facebook ešte nie je schopný zaistiť úplnú nákupnú transakciu produktov,
je to skvelé miesto, kde môžeme prezentovať naše aj vaše produkty.
Podľa údajov z mája 2021, Facebook používa približne 76 % Slovákov.
Je to veľká väčšina vašich zákazníkov.
Viete, že pred nákupom zákazník musí prísť do kontaktu s vašim produktom minimálne 7 krát?
Je zložité osloviť zákazníka toľkokrát z výsledkov vyhľadávania. Na sociálnych sieťach je to oveľa jednoduchšie.
Zákazník, ktorému sa páči váš profil, sa môže s vašou ponukou stretnúť dokonca aj každý deň.
Veľkou výhodou Facebooku je tiež možnosť realizovať reklamné kampane, vďaka ktorým môžeme profilovať príjemcov.
Facebook zhromažďuje veľa informácií o náš a našich nákupných preferenciách.
Vďaka tomu sú reklamy vhodnejšie a teda aj efektívnejšie.